Tema: Re: fleimas!
Autorius: amenox
Data: 2017-11-20 23:12:00
Aš tai skaitau kai tokių auto atsiras Lietuvoj, bent jau 10% procentų, bus
įdomu pažiūrėt kovą "autonomiški automobiliai" vs bnv, t.y. vieni važiuos
griežtai pagal tasykles ir jiems bus viskas px ir pikti bei įsiutę buduliai.
Turėtų būt gerų vaizdų. :)

"Caponi"  parašė naujienų news:ouvf11$e61$1@trimpas.omnitel.net...

Nu šitoj trydos atšakoj buvo mintys, kad "Tereikes surinkt avariju
statistika ir zmones uz vairo galima bus paskelbt teroristais", "ipaciai
jei muslimai dauginsis europoj taip pat speriai, atsiras papildomas
stimulas avtonomkei" - suprask, visas autoparkas patampa autonominiu.
Tai vat toj tolimoj (tikiuosi :-)) ateity mano "baimės" pataptų realios,
bet dabar terorizmo pavojaus, kaip pagrindo įvest autonominius
automobilius, tikrai nematau, greičiau jau atvirkščiai.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i