Tema: Re: fleimas!
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-15 09:44:21
duris, atidarinejamas is paneles, pultelio ir dar bileko, tai turi kas
antras MPV. falcon wing gal ir atrodo inovacija (man tia zaisliukas
labiau), bet neatrodo kad butu labai vykusi - pilnas youtube pyzdavoniu
apie neveikiancia automatika ir apsaugas, karpomus agurkus ir
pamastymus, kas butu jei vietoj agurko butu ranka.