Tema: Re: fleimas!
Autorius: amenox
Data: 2017-11-17 21:32:59
Man tik įdomu kaip išvis tie automobiliai atsirado, gi su arkliu ir vežimu
žymiai geriau buvo, ir akalogiška vysks. Neveltui visi priešinosi, gi žinojo
kad anksčiau ar vėliau Muskas savo teslą padarys. :)

"Invertuota panda"  parašė naujienų news:ouncnl$gua$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/17/17 16:37, amenox wrote:
> Blyn, tesla xuinia, hiperlup xuinia, atsinaujinanti energetika xuinia,
> visokie boston dynamiksai su speis iksais ir kriptovaliutom hypsterių
> vaikų žaidimai, tai kas belieka? Taip, mastyti plačiau, nusipirkt kelių

Daugelis is paminetu tikrai taip. Ir sudegine baPkes tiesiog prapuls.

Pvz kad ir tox hiperlupas: kuom jis radikalei gereu uz toki maglev'a?
Tarkim fliukai jau senai turi toki realiai veikianti. Bet niekas nx
nenori statyt apart kinieciu kuriem tai tiesiog investicija i pontus. O
juk ir valit greit ir konstrukTSija 1000 kartu paprastesne uz hiperlupa
(ir pigesne).