Tema: Re: fleimas!
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-20 14:26:03
siaip jau jeigu tik del racionalumo, ekologijos ir visuomenes geroves
svaigti, tai daugiausia naudos butu is normaliai isvystyto VT. lai
vazineja tie 'keli' dyzeliai ir benzai kaimuose, rajonuose,
tolimuosiuose reisuose ir pan. nieko jie neissiurbs. nespes, kol koks
didesnis meteoras pystels ir tuom atsakys is visus klausimus ilgam. o
kolkas normalus VT butu pats geriausias variantas. tik kam tai rupi?