Tema: Re: fleimas!
Autorius: Kesha
Data: 2017-11-17 08:52:10
CodeC formulated on ketvirtadienis :
> [...]
> kas tiket cccr ir siaures korejos sviesia ateitim.
> net jeigu atskirai autonomines auto prasme vertinti, tai sakyciau koks NIO
> simta kartu didesnis inovatorius ir jau dabar toli palikes visas teslas,
> kurios is principo neparode nieko gero ir naujo. jeigu tesla pardavinet uz
> realia kaina, taip, kad apsimoketu jas gaminti ir is to gyventi, tai jos
> kaina gerokai virs 200k turetu buti. ir uz ka? uz vargana sprendima, kuris
> gaza palaikius kelias minutes nuspausta iki dugno, pereina i limp mode, o is
> vidaus isklijuotas jauno dermantino tapetais? nesupras tokios inovacijos

o aš kažkaip manau, kad būtent ir atrodo, kad nieko ten gero nesigauna,
nes kažkaip neįprasta mums ir tiek, norim kažkaip iškart matyt gerą
rezultatą.
ir šiaip, jei ne kapitalistinis atsiskaitymas prieš investuotuojus, tai
gautūsi daug greičiau viskas, bet būnam realistais, nėr babkių - nėr
progreso :) Pagal mane, ir taip gan neblogai sugeba muskas vartytis
laviruoti :)