Tema: Re: fleimas!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-19 21:56:59
Su arkliu išvis gerai butu...

"CodeC"  wrote in message news:ousmsh$a5t$1@trimpas.omnitel.net...

bet realus pasaulis ir gyvenimas susideda is daugybes visokiu nenumatytu
ir netiketu atveju, kurie poto labai greitai plinta pasakojimuose ir
nuomonese. kazkada pvz atsitiks taip, kad susiplanaves toki marsruta su
2x pasikraut pakeliui, liksi nustebintas visokiu 'pas mus dabar nuo
vakar neveikia', 'nera elektros' ir pan. jeigu dyzelio/benzo atveju tai
salyginai nesunkiai sprendziama su bakeliu peskom/taksi/geru zmogum iki
degalines ir atgal, tai elektrinio sedevro atveju kaip minimum kviesi
traliuka, arba liksi nakvot kokiam nors uzkampi. po keleto tokiu atveju
su nostalgija prisiminsi pilna baka saliarkos.