Tema: Re: fleimas!
Autorius: amenox
Data: 2017-11-22 09:00:36
Parodžiau kad su EV važiuot pigiau, praktiškai dvigubai. Jei reikėtų maltis
tik mieste (ar biški aplink) Avensio jau kaip ir nereikėtų išvis. O dėl
kainų tai jo, nepigus malonumas, bet čia šiandien, rytoj gali viskas
keistis. Dėl lizingo tai durnas klausimas, tipo imant ne EV kas nors
skiriasi? Primenu kad su tesla važiuojasi dvigubai pigiau. :)

"Dainiushas"  wrote in message news:ov299l$k4n$1@trimpas.omnitel.net...

lizingo palūkanas priskaičiuok

nekalbant apie tai, kad prie tos teslos vis tiek reikia turėt avensį....