Tema: Re: fleimas!
Autorius: DK
Data: 2017-11-16 22:55:49
Teslos sedanas, kuris vis nukelinėjamas, turėjo būti tikra revoliucija,
bazinis modelis nuo 29,900 USD (oK - dabar rašo nuo 35,000, tai arba
mano atmintis paveda, arba kaina keitėsi per laiką) ir jis jau turėjo
būti pelningas, bet realybė kerta sunkiai, tas tiesa.
Btw, "svarbeuse kažką darity", tą jie ir daro, ir būkim teisingi - jie
EV katalizatorius.