Tema: Re: fleimas!
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-20 22:16:18
tipo? man paciam buvo nulekes senas fiksatorius kuro slangutes nuo
filtro. saliarka upeliais pavare ant viso variklio. ir nieko.
butu benzas - butu gaisras garantuotai ir nechujovas, toks kur
dziaugiesi, kad spejai pabegt neapsviles.
visokios webastos ir pan - nu yra ju ir benzininiu, bet as labai tokios
nenoreciau. saliarkos salas jei kur ir prasisunks - px. benzas tokiose
vietose, kur salia uzianti degimo kamera, ir ateina kuras plastmasiniais
vamzdeliais - nx. apie dujas man isvis baisu pagalvot masinoj.