Tema: Re: fleimas!
Autorius: amenox
Data: 2017-11-22 09:30:46
Ta prasme perkant už tokią pačią kainą ne EV jau kažkas bus kitaip iš 
ekonomijos pusės? :)

"Caponi"  wrote in message news:ov28ku$jn3$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tei jei tik tokia ekonomija, tai paskaičiuok tada per kiek atsipirks
pradinis mašinų kainų skirtumas. O įvertinant dar visus nepatogumus, tai
elektrokaro pirkt visai nesinori...


--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i
Honda CRV '08 2.0 i-VTEC


On 2017-11-21 22:53, amenox wrote:
> Nu tai pinigais labai lengva paskaičiuoti, visų pirma atmetam visas tas 
> blevyzgas apie ekologijas, gamybos kaštus ir transportavimą ir žiūrim tik 
> iš vartotojo pusės.
>
> Tarkim imam tesla model s 75d, baterija 75 kwh, ją pakraut kainuos 0,124 
> Eur/kWh * 75= 9,3 EUR na ten yra praradimai kraunant, tai apvalinam iki 10 
> EUR. Imam pesimistiškiausią Dainiusho scenarijų kad ji gali nuvažiuoti tik 
> 200 km (realiai tai  daugiau nu bet dzin). Taigi gauname 10 / 200 = 0,05 
> EUR /km , kilometro savikaina.
>
> http://www.eso.lt/lt/namams/elektra/tarifai-kainos-atsiskaitymas-ir-skolos/kiek-kainuoja-elektra-2017-m..html 
> , ėmiau brangiausią tarifą namams
>
> Na o daba imam kokį mano Avensį, maniškis rodo kažkur apie 9 litrus benzo 
> vidurkis per metus maždaug, benzo kaina 1.08 pigiausia šiandien (iš 
> degalukainos.lt) skaičiuojam - 9 * 1,08 / 100 = 0,09 EUR/km
>
> Total 0,05 vs 0,09, beveik dvigubai, tai čia dar viskas apvalinta i 
> blogesnę pusę, realiai skirtumas gerokai didesnis, turint galvoj kad tesla 
> nuvažiuoja gerokai daugiau nei 200, pakraut ją galima ne tik namie ir t.t. 
> Štai jums ir prašom. Aj dar aptarnavimas skiriasi, nu bet tiek to.
>
> "Nerijus"  parašė naujienų news:ov1bhc$sqc$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 2017-11-21 12:10 AM, CodeC wrote:
>> Production and conversion electric cars typically use 10 to 23 kW�h/100 
>> km
>> (0.17 to 0.37 kW�h/mi).[80][81] Approximately 20% of this power 
>> consumption
>> is due to inefficiencies in charging the batteries. Tesla Motors 
>> indicates
>> that the vehicle efficiency (including charging inefficiencies) of their
>> lithium-ion battery powered vehicle is 12.7 kW�h/100 km (0.21 kW�h/mi) 
>> and
>> the well-to-wheels efficiency (assuming the electricity is generated from
>> natural gas) is 24.4 kW�h/100 km (0.39 kW�h/mi).[82]
>
> Kitaip sakant lygiai puse energijos suedama jai atitransportuot iki
> razetes.
>
> Nes nuo dujos iki ratu = 2x nuo razetes iki ratu.
>
> Taip, kad netaip jau taupu bendroj sumoj gaunas. Ir tas ~30%
> efektyvumas kuri duoda tiesiog duja -> ratai yra ne tokia jau ir 
> tragedija.
>
> N. M.