Tema: Re: fleimas!
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-20 23:42:21
nebeprisimenu as tu daiktu. gal ir nebuna.
teko ranka prisukti nedasuktas zvakes kazkada :)
taip pat karta gesinti apsimyzusi ir uzsidegusi benzinini turistini
degikli. nenoriu net mazos tikimybes asmeninej auto turet toki degu
produkta. apie suslegtas dujas net nekalbu. aciu nereik - as ne
savizudis. ir px ka irodineja visi technikos guru, visa technika kazkada
sufeilina. ir tas kas gerai dega, kazkada butinai uzsidegs.