Tema: Re: fleimas!
Autorius: amenox
Data: 2017-11-20 16:06:28
Tai tipo norit pasakyt po kelių metų nieko nepasikeis? Vis dar diskutuosim
kad muskas daro savo teslą 3 ir ją rekės krauti keletą valandų? Aš tai manau
kad bus kokia nors tesla 6 ir ją reikės kraut maks pusvalandį. Ir nuvažiuos
ji tikrai ne dabartinius 200-300 km :) Beje web archyve bus galima
paskaitinėt šitą trydą, bus juokinga kažkam. :)

"640 kB is enough" kažkas ten kažkada pasakė.

"Invertuota panda"  wrote in message

On 11/20/17 14:38, amenox wrote:
> http://24gadget.ru/1161065763-elektrokar-konkurenta-tesla-budet-zaryazhatsya-za-60-sekund.html
>
> Todėl man kaip ir px ko ten reikės po kelių metų. Tikrai reikės kraut ne
> valandą.

O tam reikalinga energija atvezh furose? ;) Jau prie dabartiniu krovimu
tempu tenka uzsiiminet tokiom pornografijom kaip skysciais ausinami laidai.