Tema: Re: fleimas!
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-22 10:20:58
mano asmenine nuomone, tai analogiskos dvi utopijus, kuriu bent jau mes
nesulauksim.
o cia bent minimalus bandymas pagristi sia nuomone:

kas liecia teslas, tai ten isvis tokia nedadelka, kad net neverta
gilintis. pre-pre-pre-alfa versija, kur nerasi nei vienos sistemos
masinoj, kuri nebutu apverkta ir ispyzdavota youtubej eiliniu useriu.
tiek autopilotai, tiek saugumo sistemos tiek durys, tiek remote valdymas.
net tuo atveju, kai 'tipo veikia' autopilotas, paziurejus atidziau
pamatysi, kad placiam USA autobane, kur kamsciu vadina tai, kai
gretimose jusotose atsiranda auto ir greitis nukrenta <40mph, vidury
sviesios, sausos vasaros dienos, tesla 'mato' masinas tik keliolikos
metru atstumu.

daugiausiai nuveike EV ir autonomkiu researche ko gero yra NIO su EP9
modeliu. tai geras pvz, kiek kainuoja padaryt tikrai vaziuojanti EV,
kuris ne pora kartu iki 100kmh isibegeja per 2s, o realiai gali vaziuot
realiom salygom.

kas liecia autonomija, tai palyginimui:

EP9 lap time:
2:11.30 (driver)
2:40.33 (auto)

tai yra kaip peskom iki menulio. cia dar turint galvoj, kad uzduotis
salyginai paprasta: tuscia trasa, saugumas px, uztenka ismokt laiku
stabdyt ir gazuot. net tokiom salygom automatika dar toli grazu
neprilygsta zmogaus samonei, refleksam ir protui. visi radarai ir
davikliai cia px, ne ten esme. apie vaziavima realiam mieste su kitais
auto, pesciaisiais ir kruva nenumatytu besikeicianciu salygu - galima
tik svaiciot.