Tema: Re: fleimas!
Autorius: amenox
Data: 2017-11-20 22:08:09
Kad panaudot kaip ginklą tai galima sutinku, bet kad tai bus paprasčiau ir
kad tai bus efektyviau nei eilinis alahakabar automobilyje tai labai
abejoju. Visų pirma reikės daug žinių, visų antra paprastas auto iš laužyno
bus n kartų pigiau ir paprasčiau. Ta situacija kai daugiau nei 50%
automobiliu rinkoje autonominiai aš greitu metu dar nematau, o ir kainuos
pirmi tiek kad maža nepasirodys. Iš kitos pusės labai lengva juos
kontroliuoti ir vesti jų apskaitą, nušvilpti ir po to ramiai krapštytis
garažiuke nemanau kad bus labai lengva. Iki šiol teroristų akcijos kažkaip
ypatingu subtilumu nepasižymi - daugiau sprogmenų, didesnis auto, daugiau
gun. Kad jie užsiims tokiu daiktu kaip autonominių automobilių
perprogramavimu, nu nežinau, man sunku į tai patikėti. Čia aišku tik mano
nuomonė. :)

"Caponi"  parašė naujienų news:ouuu80$1fi$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai aš ir nesakau, kad pilnas automatas būtinai turi būt, bet va ar
kaip automatinį, ar kaip pusiau automatinį ginklą panaudot bus galima
gerokai paprasčiau, nei kad dabartinį automobilį...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i