Tema: Re: fleimas!
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-20 14:40:18
ne, VT atveju elektra yra gerai. ir tai nesulyginama su asmenine auto.
VT gali but su laidu, su begiu ir t.t. nereikia net jokio kosmoso
didelio - Kauno kaime uztektu truliku laidus sutvarkyt normaliai ir
praplesti marsrutus gerokai - vat ir butu efektas, tiek ekonomiskai tiek
ekologiskai toli priekyje uz visas teslas su pseudo inovacijom kartu
sudejus. kituose miestuose taip pat elektrini VT galima vystyti.