Tema: Re: fleimas!
Autorius: Icetom
Data: 2017-11-15 14:18:37
Jo, jau taip ir matau kaip nuo Gariūnų iki KLP VW pats nuvairuos
https://youtu.be/QF4b5wPw2Ok

Šiaip MB tik naujausiame S modelyje pristatė “aktyvų vairavimą” su
reakcijomis į ženklus ir t.t.

Teko taksi Taline važiuoti Tesloje. Tai ar ten kokia ardyta ji buvo, bet
kai kuriose vietose interjero detalės braškėjo. To premium jausmo nelabai
buvo.


Invertuota panda <fake@email.yes> wrote:
> On 11/15/17 08:51, Herkus wrote:
>> O tu mestelk pora realiu egzemplioriu kurie turi susideje visa tai. 
>> Ir susideje nuo tada kai tesla pradejo eit. Kurie cia turejo tokius 
>> didelius kiausus?
> 
> Marketingas rulina :)
> 
> Jei ka, tai Tesla siai dienai ir pati neturi to "autopiloto" ir tik zada 
> kad bus netolimoje ateityje.
> 
> Bo suprato tai ka kiti ne vakar gime zinojo jau senai - tokioj stadijoj 
> kokia pas Tesla jis dar nera paruostas vartojimui. Ir kai neisvengiamai 
> eme nutikti tragiskos avarijos varztus vel uzsuko. Tada pac muskas 
> turejo aiskint, kad "autopilotas" tai tik marketinginis pavadinimas ir 
> visai jis ne autopilotas.
> 
> O tas vairavimo asistentu fycias kurias siulo Tesla siais laikais gali 
> rasti pas praktiskai belekuri save gerbianti gamintoja. Ir net ne teslos 
> klaseje "virs 50k$", o netgi tokiuose kibiruose kaip VW Golp. Ir jau N 
> metu, pvz kolegos guolis irgi savarankiskai pizdinai autobanais, pac 
> vairuoja, pac stabdo pries kliutis etc etc. Reikia tik kaip ir pas tesla 
> periodiskai pridet pirsta prie vairo, nes tokie istatymai (ant kuriu 
> tesla pradziai dejo skersa).
> Visokie ten mersai, audi ir co turi ir dar zymiai labiau advanced 
> asistentu. Pvz moka vaziuot pagal zenklus (tesla nemoka), moka 
> savarankiskai pravaziuot tokius dalykus kaip ziedas (pristabdyt iki kiek 
> reikia ir veliau pagreitet).
>