Tema: Re: fleimas!
Autorius: tomasz
Data: 2017-11-21 11:47:31
vaiku vezt nereikia, laiko turi, tada ok.

ir esme - teisingai papuoles marsrutas.


-- 

t.
"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
news:ov0hcq$60j$1@trimpas.omnitel.net...
> Del VT tai chebra svaiciojat, bet akivazdu kad desimtmeciais net nebandet 
> naudoti. As irgi ansciau taip darydavau, vazinedavau masina i darba ir 
> t.t.
> Bet tai tik nuostatu klausimas.
>
> Dabar sezono metu naudoju EV dvirati, o ziema VT.
>
> Tai galiu pasakyt kad VT yra pakankamai zajabys, jei yra teisingai 
> papuoles marsrutas. Beveik visiskai eliminuojasi ziemos faktorius, kai 
> reikia valyt masina, galvot pravaziuosi ar ne, ziuret kaip blondines 
> vaikus i mokykla veza ir t.t. Visiskai px sninga ar ne, salta ar ne.
>
> Tiesiog ilipi, atsisedi, paskaitai knyga, islipi ir esi darbe.
>
> Taip VT deka ispanu kalba pramokau. Siaip tikrai nebutu tam uzteke 
> motyvacijos, o trulike - kuo puikiausiai.
>
> "tomasz" <nera@pasto.lt> wrote in message 
> news:ouvjio$hdn$1@trimpas.omnitel.net...
>> net londone to nera.
>> cia gali tokio vt ir nesulaukt.
>>
>>
>> dristu teigti priesingai
>> Energy efficiency[edit]
>>
>> Internal combustion engines have thermodynamic limits on efficiency, 
>> expressed as fraction of energy used to propel the vehicle compared to 
>> energy produced by burning fuel. Gasoline engines effectively use only 
>> 15% of the fuel energy content to move the vehicle or to power 
>> accessories, and diesel engines can reach on-board efficiency of 20%, 
>> while electric vehicles have on-board efficiency of around 80%.[79]
>>
>> Electric motors are more efficient than internal combustion engines in 
>> converting stored energy into driving a vehicle. Electric cars do not 
>> idle. Regenerative braking can recover as much as one fifth of the energy 
>> normally lost during braking.[4][79]
>>
>> Production and conversion electric cars typically use 10 to 23 kW·h/100 
>> km (0.17 to 0.37 kW·h/mi).[80][81] Approximately 20% of this power 
>> consumption is due to inefficiencies in charging the batteries. Tesla 
>> Motors indicates that the vehicle efficiency (including charging 
>> inefficiencies) of their lithium-ion battery powered vehicle is 12.7 
>> kW·h/100 km (0.21 kW·h/mi) and the well-to-wheels efficiency (assuming 
>> the electricity is generated from natural gas) is 24.4 kW·h/100 km (0.39 
>> kW·h/mi).[82]
>>
>>
>> -- 
>>
>> t.
>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ouvj4j$h36$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 2017.11.20 23:51, tomasz wrote:
>>>> vaziuosi truliku? kol nebrangios lybros bus, b1b1.
>>>> nejuokink.
>>>> kad ir koks butu vt, bet jis veikia tik prievartos principu, t.y. kol 
>>>> kastai
>>>> parkavimui ir kamsciai nebus tokie kaip londone, ner ko svaigt. zmogui 
>>>> turi
>>>> apsimoket vaziuot su vt.
>>>
>>> atsakau nuosirdziai - jeigu tie trulai butu isvystyti tiek, kad prie 
>>> namu ilipes, prie darbo islipciau po max pusvalandzio, jeigu nereiktu 
>>> laukti bbz kiek, jeigu persedimui bent jau dienos metu nereiktu 
>>> planuotis marsruto is anksto, tiesiog dazniau vaziuotu, jeigu jie 
>>> nestovetu bendruose kamsciuose - tikrai naudociau. vaikai naudotu.
>>> vaikai ir dviraciu patys iki mokyklos nuvaziuotu, jei butu takas 
>>> normalus. kaip minimum seimoj uztektu vieno auto. dabar du yra 
>>> gyvybiskai butini, nes dvirtakiu ner, o VT tik teoriniam lygyje. kai 
>>> reikia kazkur nuvaziuot, tai trunka dvi valandas, vaziuoja ne pagal 
>>> grafika, kuris yra ganetinai retas. todel praktiskai panaudojamas tik 
>>> niekur neskubantiems arba kaip atsarginis variantas, kai gali paveluot.
>>>
>>>>
>>>> dviraciu takai aisku gerai, bet deja tik savitgaliu nuvaziuot iki 
>>>> rotuse ir
>>>> isgert pora alaus tinkami, o darbo diena vaiku i darzeli nenuvesi.
>>>> be to fiziskai ireng dviracio taka ne visur galima, reik dziaugtis, kad 
>>>> nors
>>>> bordiurus nuleistus nuvaziavimui padaro ir zalias juostas papiso, nes 
>>>> iki to
>>>> tai....
>>>>
>>>> o del ev, tai bet kuriuo atveju, tai yra efektyvesne transporto 
>>>> priemone,
>>>> negu vidausdegimo variklis.
>>>
>>> dristu teigti, kad ne.
>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>