Tema: Re: fleimas!
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-11-16 14:02:28
Man atrodo tesla taiko i ta pati segmenta kaip ir ifonas, brangu o
 kodel patys pirkejai gerai nezino. Nu geras daiktas, nu smagus,
 nu visi gi perka kas turi pinigu.Ir priesingai ne ifonas, tesla
 mane zavi, pirkciau gal ir as nors nieko gerai apie ja
 nezinau.
Juk ir ferariai perkami ne tam, kad vazinet isnaudojant
 jo variklio pajegumus nors be variklio ten nieko daugiau ir nera,
 net rankeneles durims atidaryti, vielute kazkokia.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/