Tema: Re: fleimas!
Autorius: amenox
Data: 2017-11-21 08:29:58
Nu va neseniai kažkokį busiką katedroj gainiojo, pilnai gali būti kad kelis
paleis pasižaist.

"Caponi"  wrote in message news:ouvkqt$icb$1@trimpas.omnitel.net...

Manau, kad mes tokio karo nepamatysim, kad ir koks jis įdomus būtų :-)
Dabar Lietuvoj koks ten mašinų amžiaus vidurkis - ~15 metų? Tai po kiek
laiko prognozuotum 10% autoparko iš tokių mašinų, kurios šiandien iš
esmės dar tiks eksperimentinėj bandymų stadijoj, iki galo ko gero net
nesant vieningos vizijos kaip viskas turi būt...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i