Tema: Re: fleimas!
Autorius: Sail
Data: 2017-11-21 10:04:44
Dar vienas smegenu blokas - nesuprast, kad vaikai irgi gali vazinet VT.
Pilni trulikai vazinejanciu vaiku, ir nieko, kiek matau ir gyvi ir linksmi.

Bet jei patika taksistu dirbt 4-8 kart vaziuojant - tada taip, VT netinka.


"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ov0idd$6q9$1@trimpas.omnitel.net...
> nu cia kai nereik su persedimu vaziuot, kai nereik vaiko/vaiku 3x dienoj 
> pavezt/is kazkur paimt/palaukt. as masina per diena uzvedu taip kokius 4-8 
> kartus, priklausomai nuo dienos. tai vat skaityk, tiek truliko bilietuku 
> reiktu, su visais palaukimais stotelej, veluojancio, kai neatvaziavo, 
> palaukimais persedant, kai nespejai ir pan. zodziu - utopija. nieks cia 
> nieko nesvaicioja, tiesiog tu lygini nesulyginamas salygas, kurios pas 
> visus skirtingos. jeigu elementarus variantas 2x dienoj ilipt ir pora km 
> pariedet, tai jo, as irgi VT vazineciau.
>
> On 2017.11.21 08:34, Sail wrote:
>> Del VT tai chebra svaiciojat, bet akivazdu kad desimtmeciais net nebandet 
>> naudoti. As irgi ansciau taip darydavau, vazinedavau masina i darba ir 
>> t.t.
>> Bet tai tik nuostatu klausimas.
>>
>> Dabar sezono metu naudoju EV dvirati, o ziema VT.
>>
>> Tai galiu pasakyt kad VT yra pakankamai zajabys, jei yra teisingai 
>> papuoles marsrutas. Beveik visiskai eliminuojasi ziemos faktorius, kai 
>> reikia valyt masina, galvot pravaziuosi ar ne, ziuret kaip blondines 
>> vaikus i mokykla veza ir t.t. Visiskai px sninga ar ne, salta ar ne.
>>
>> Tiesiog ilipi, atsisedi, paskaitai knyga, islipi ir esi darbe.
>>
>> Taip VT deka ispanu kalba pramokau. Siaip tikrai nebutu tam uzteke 
>> motyvacijos, o trulike - kuo puikiausiai.
>>
>> "tomasz" <nera@pasto.lt> wrote in message 
>> news:ouvjio$hdn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> net londone to nera.
>>> cia gali tokio vt ir nesulaukt.
>>>
>>>
>>> dristu teigti priesingai
>>> Energy efficiency[edit]
>>>
>>> Internal combustion engines have thermodynamic limits on efficiency, 
>>> expressed as fraction of energy used to propel the vehicle compared to 
>>> energy produced by burning fuel. Gasoline engines effectively use only 
>>> 15% of the fuel energy content to move the vehicle or to power 
>>> accessories, and diesel engines can reach on-board efficiency of 20%, 
>>> while electric vehicles have on-board efficiency of around 80%.[79]
>>>
>>> Electric motors are more efficient than internal combustion engines in 
>>> converting stored energy into driving a vehicle. Electric cars do not 
>>> idle. Regenerative braking can recover as much as one fifth of the 
>>> energy normally lost during braking.[4][79]
>>>
>>> Production and conversion electric cars typically use 10 to 23 kW·h/100 
>>> km (0.17 to 0.37 kW·h/mi).[80][81] Approximately 20% of this power 
>>> consumption is due to inefficiencies in charging the batteries. Tesla 
>>> Motors indicates that the vehicle efficiency (including charging 
>>> inefficiencies) of their lithium-ion battery powered vehicle is 12.7 
>>> kW·h/100 km (0.21 kW·h/mi) and the well-to-wheels efficiency (assuming 
>>> the electricity is generated from natural gas) is 24.4 kW·h/100 km (0.39 
>>> kW·h/mi).[82]
>>>
>>>
>>> -- 
>>>
>>> t.
>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>> news:ouvj4j$h36$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 2017.11.20 23:51, tomasz wrote:
>>>>> vaziuosi truliku? kol nebrangios lybros bus, b1b1.
>>>>> nejuokink.
>>>>> kad ir koks butu vt, bet jis veikia tik prievartos principu, t.y. kol 
>>>>> kastai
>>>>> parkavimui ir kamsciai nebus tokie kaip londone, ner ko svaigt. zmogui 
>>>>> turi
>>>>> apsimoket vaziuot su vt.
>>>>
>>>> atsakau nuosirdziai - jeigu tie trulai butu isvystyti tiek, kad prie 
>>>> namu ilipes, prie darbo islipciau po max pusvalandzio, jeigu nereiktu 
>>>> laukti bbz kiek, jeigu persedimui bent jau dienos metu nereiktu 
>>>> planuotis marsruto is anksto, tiesiog dazniau vaziuotu, jeigu jie 
>>>> nestovetu bendruose kamsciuose - tikrai naudociau. vaikai naudotu.
>>>> vaikai ir dviraciu patys iki mokyklos nuvaziuotu, jei butu takas 
>>>> normalus. kaip minimum seimoj uztektu vieno auto. dabar du yra 
>>>> gyvybiskai butini, nes dvirtakiu ner, o VT tik teoriniam lygyje. kai 
>>>> reikia kazkur nuvaziuot, tai trunka dvi valandas, vaziuoja ne pagal 
>>>> grafika, kuris yra ganetinai retas. todel praktiskai panaudojamas tik 
>>>> niekur neskubantiems arba kaip atsarginis variantas, kai gali paveluot.
>>>>
>>>>>
>>>>> dviraciu takai aisku gerai, bet deja tik savitgaliu nuvaziuot iki 
>>>>> rotuse ir
>>>>> isgert pora alaus tinkami, o darbo diena vaiku i darzeli nenuvesi.
>>>>> be to fiziskai ireng dviracio taka ne visur galima, reik dziaugtis, 
>>>>> kad nors
>>>>> bordiurus nuleistus nuvaziavimui padaro ir zalias juostas papiso, nes 
>>>>> iki to
>>>>> tai....
>>>>>
>>>>> o del ev, tai bet kuriuo atveju, tai yra efektyvesne transporto 
>>>>> priemone,
>>>>> negu vidausdegimo variklis.
>>>>
>>>> dristu teigti, kad ne.
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>