Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-13 15:03:56
2011-07-13 14:38, ejs rašė:

> o išpildomoji?

Tai kanalizacija mano sklype. Kaip nori taip ir vedzioji. Ispildomaja
geodezininkas padare. Bet cia jau man asmeniskai.

> Dar "menka" problema. Vandentiekio tinklų atšakos iki 200m ilgio gali
> būti nežiedintos. Virš 200m - privalo būti sužiedintos. Ir hidrantai su
> 200m aptarnavimo spinduliu. O visa tai susiveda į d160.

Hidrantas pastatytas d100 vandentiekio magistraleje ties mano d50
vandentiekio pajungimu. Kaimynas lygiagreciai uz 70m tiesia d100
vandentieki savo sklype. Norejom suziedinti, bet "vandenys" pareikalavo,
kad butu perdarytas projektas. Todel uztenka tu "popieriu" ir ziedinimo
nebus. Uz musu, jau Vilniaus mieste, dar yra didziuliai laukai, kuriu
savininkams oi kiek kainuos "popieriai" ir vanduo...

Ir dar. Pries 4 metus ketinau d100 vandentieki pakloti keliui skirtame
valstybiniame sklype, kad butu vilnieciams, aisku uz pinigus, vanduo.
Bet "vandenys" pareikalavo su mano sutikimu nacionalizuoti. Tai ir
neklojau. Dabar ant gatves formuojama danga, o po ja nera nei
vandentiekio, nei kanalizacijosm...

Taigi tik vykdant STR'o reikalavimus norimo rezultato neturesi.