Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-12 14:21:48
Linksmai, bet jei jau tokia filosfoja, tai galima pritempti, kad valstybe suteikdama tau teise valdyti zemes sklypa ipareigoja ir pasirupinti kitu valstybes turtu - is dangaus krentanciu vandeniu i tavo sklypa :) Turi si vandeni saugoti - neleisti nuteketi kitur, bei gausinti jo isteklius netrukdydamas is gretimu teritoriju patekimo i tavo sklypa :)
Idomu nera nieko zemes istatyme apie tai parasyta? Apie dirvzemi tai yra, o kaip su krituliais? :)

T:)