Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: ejs
Data: 2011-07-12 13:03:28
2011.07.12 12:27, Linas Petkevičius rašė:

> T.y. tavo nuomone laimetum bet koki ieskini, jei tik uzsispirtum ir butu
> didele zala?

Pamodeliuojam situaciją: iš tavo ne ž.ū. paskirties sklypo atbėgantis
paviršinis vanduo sukelia mano sklype dirvožemio eroziją, ko pasekoje
per kelis metus ji visiškai nuplaunamas. Inžinerinės priemonės, įrengtos
man sklype nėra veiksmingos, nes vandens kiekiai per dideli. Į prašymus
imtis priemonių tamsta nereaguoji.
Ieškinys vis dar abejotinas?

> Isitikines? O gal jis mano geotermos slanga pazeide? O veja kai
> pasidarysiu - zinai kiek jos sutvarkymas kainuoja? O be to ir ne vien
> tik kurmis - koloradas, bites, uodai, erkes - viskas pa smane patenka
> ish kaimyno sklypo - nesiteleportuoja gi. Tad jei sumastytu kreiptis del
> nuoteku - pagrindas priesiskiniui ne ka maziau rimtas.

O ten nieko nėra apie gyvūnų nuosavybės teisę? Nes soduose, pamačius
bulvėse šerną, irgi galima sėkmingai išsidalinti pinigus tarp kaimynų.

--
ejs