Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: siGis
Data: 2011-07-08 23:07:10
Mano kaimynas pats issirinko sklypa zemiau. Kai statemes - namo pamata kele
kiek galedamas auksciau vaizdziai kalbedamas, kad vanduo nuo mano sklypo
'netaskytu jam ant langu' :). Dabar noredamas patekti i namus lipa laiptais
kaip i antra auksta. Nors realiai i jo puse, gal kiek pabega tik per
didziasias liutis, nes savo sklypa padariau beveik lygu ir visas vanduo
sekmingai susigeria, arba nuteka i gatves puse. Is tikruju tai nei karto
nemaciau kad ten kas nors pas ji begtu. Nu bet kuri laika, nepiktai,
kaimynas rode nepasitenkinima. Po keliu metu pastebejau kad jo, palei tvora
susodintos tujos auga bent du kart sparciau nei pas mane. Pasakiau jam kad
tujos pas ji taip gerai auga kaip tik del to vandens kuris pas ji nubega nuo
mano sklypo. Tujos gauna daugiau dregmes, o pas mane joms dregmes truksta ir
tujos skursta. Taip kaimyno nepasitenkinimas virto puikavimusi ir nesamos
problemos nebeliko visiskai :). Pas mane tujos pasodintos smelyje, pas ji
molyje :).

Gal ka nors panasaus gali ir pas save sugalvoti.