Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-11 10:53:04
Yra tik niuansas - "kaip turi buti tvarkoma". O jei vanduo taip teka
naturaliai, be zmogaus isikisimo? Imam paprasta pavyzdi (pradziai
durna-durna). Per mano ir tavo sklypu viduri teka Nemunas, taviskis biski
zemiau pasroviui. Ar as turiu imtis priemoniu, kad vanduo is mano sklypo
nepatektu i tavo? Jei ne - tada imame realistiskesni. Ant sklypu ribos
telkso kokia pelke - visiskai nenumelioruotas plotas, kur pastoviai toks
mini karosynas. Jis ten nuo caro riuriko laiku. Mano sklypas kaip ir
auksciau truputi, bet perkritimas ant tos balos. Manai irgi privalau
tvarkyt? Manau ne. Vat jei pas mane vidury sklypo bala telksos ir ash jis
vandeni nuvesiu pas tave - tada taip - gali kelti bangas (ir ne vien tik
toje baloje).

"ejs"  wrote in message news:ive84t$f7n$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/10/2011 02:54 PM, cypla wrote:
> prie ko cia teismas? kalba eina apie lietaus vandeni. kuris teka ir tekes
> tiek man gyvenant, tiek negyvenant.

Yra labai paprastas dalykas: STR'e parašyta kokiu principu turi būti
tvarkomos lietaus nuotekos. Net jei ir nėra tiesiogiai įrodomos žalos
(pamatai neišplauti, gėlynas savo vietoje), kaimynas gali paduoti tave į
teismą dėl pažeistų teisėtų trečiųjų šalių interesų, nes jis privalo
savo sklype sutvarkyti ne tik savo, bet ir dalį tavo sklypo lietaus
nuotekų.

Kuo ilgiau spardysies, tuo daugiau pinigo turėsi sumokėti.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų