Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Nitro
Data: 2011-07-10 22:41:22
nusisneki.

"Kancleris"  wrote in message news:ivcljs$27v$1@trimpas.omnitel.net...

cia tik pamastymas, kad jis visai gali sugalvot kaska panasaus, nes siuo
atveju tavo veiksnumas ar neveiksnumas gali sukelti kaskokia zala jo turtui,
vienok tas sklypas nuo kurio bega vanduo yra tavo, vat jei butu niekieno
tada kaip ir px :D
tiesiog nereiketu atmest ir tokio varijanto, cia seip pamastymui mintis :D