Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: ejs
Data: 2011-07-13 08:33:41
2011.07.13 08:23, Vidas Makauskas rašė:

> Sioje temoje vyksta gincas, kad privalo buti teritorijos projektas ir
> nesvarbu ar jis bus igyvendintas. Vaizdziai kalbant tai kai kurie bando
> priversti luosa invalida begti maratona su finansiskai pajegia Europa.

Pasakyčiau ką man Trakų vandenyse porino...

> Ta ir rasiau, kad Alytaus NSK per metus pagamindavo iki 4,000 namu,
> kuriuos statydavo pilnai irengtais kvartalais. Pridesiu tai, kad
> kvartalai buvo projektuyojami dvieju etapu. Pirmas buvo priduodamas
> kartu su namais, o antras etapas budavo numatytas perspektyvai. Jame
> sklypai paprastai budavo dalinami privatininkams.

tais laikais tinklus dar buvo galimo kloti po važiuojama dalim. Kaip
išsisukdavo su gatvių tiesimu?

 > Taigi privatininkams belikdavo tik pasinaudoti projektu.

o ką ten pasinuadosi? Rusai dujų tinklus atitempė, bet dujų nepajungė.
Kam galima panaudoti šį vamzdį? Ogi kanalizacijai!
Dabar dujų norėtų, bet vamzdį reikia klotis pačiam.

> Taigi, griztant prie tos pacios Zagares, pasidaryti
> vandentieki reikia kastuvo ir 30m slango uz kelis simtus litu. Tik
> niekam to Zagareje nereikia. Todel ir parasiau, kad kur geria ten ir
> sika. Ar ponas galvojate, kad ES padarys is musu zmones, jeigu mes to
> nenorime patys?

Žagarėj keli šimtai (tegu ir du šimtai) litų daugeliui yra Pinigas.
Ko gero ta pati problema visur, kur nutiesė naujus tinklus - įvadus turi
pasidaryti patys. Bet iš patvory numestų vamzdžių negalima, o pinigų
naujiems nėra.

--
ejs