Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-12 16:01:37
> tai mano mamoms šeima buvo atkelta į gyvenvietš iš vienkiemio. Ir
> panakamai ten prisibuvęs/būnu. Tai žinok, nieko ten panašaus į tai ką tu
> pasakoji nebuvo ir dar greitai nebus :)

As kalbu apie projektavima. Taigi tavo mamos atveju visai tiketina, kad
yra visos gyvenvietes projektas, bet neigyvendintas. Kiek atsimenu tai
Alytaus namu statybos kompinatas per metus pagamindavo arti 4,000 namu.
Visi man zinomi buvo pastatyti su pilnu teritorijos projektu: valymo
irengimais, telefono tinklais, asfaltuotomis gatvemis.
Kitas dalykas, kad daugelis projektu liko neigyvendinti. Pastaraisiais
metais uz ES lesas buvo projektuojami vandentiekio-kanalizacijos tinklai
tokiose gyvenvietese kaip Skaudvile, Zagare ir t.t., vadina miesteliais,
bet iki siol ju gyventoju patogumai randasi lauke - kur sika is ten ir
vandeni geria.