Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-13 08:59:18
> Pasakyčiau ką man Trakų vandenyse porino...

Darai didele paslapti?

> tais laikais tinklus dar buvo galimo kloti po važiuojama dalim. Kaip
> išsisukdavo su gatvių tiesimu?

Pries 2 metus, gali buti ir toje pacioje zagareje, derinau tinklus po
gatvemis. Liesti negalimna buvo tik istorinio gatves grindinio.

> o ką ten pasinuadosi? Rusai dujų tinklus atitempė, bet dujų nepajungė.
> Kam galima panaudoti šį vamzdį? Ogi kanalizacijai!
> Dabar dujų norėtų, bet vamzdį reikia klotis pačiam.

Savavaliskai ar su musu valdzios sprendimu?

> Žagarėj keli šimtai (tegu ir du šimtai) litų daugeliui yra Pinigas.
> Ko gero ta pati problema visur, kur nutiesė naujus tinklus - įvadus turi
> pasidaryti patys. Bet iš patvory numestų vamzdžių negalima, o pinigų
> naujiems nėra.

Ar ne is tos pacios Zagares vykstama dirbti i airijas? Vienas kaimynas
perka slanga, o kitas mosikuoja kastuvu. Norai per mazi. O norus atima
tie, kurie situos invalidus vercia begti maratona, reikalaudami sukisti
kelis kartus daugiau pinigu uz popierius, kurie ZALINGI, nes tenka del
to zmonems gerti vandeni i kuri visi aplinkui sika.

Vilniaus rajone, Kuprioniskese, nutiese vandentieki uz ES lesas.
Pasijungimas - 3,000 litu. Mes tieseme 350 metru d100 atkarpa uz 50,000.
Man gavosi 12,500. Nuo sios atkarpos dar nutiesiau 200m d50 uz 20,000
per visa sklypa, kad ateityje netureciau problemu. Puse nupirko
kaimynas. Jeigu pats samdyciau tai sumokeciau 5,000. Darbo 2 dienom, o
popieriu - 2 menesiams. Taigi mano atveju is 20,000 sumos man popieriai
kainavo 15,000.