Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-11 14:12:07
Jo, bet jei skaitytumeme ne tik sausa teksta, bet ir nuorodas i pateiktus kitus norminius aktus, kurie konkreciau detalizuoja reikalavimus ir apibrezimus rastumeme toki apibrezima:
Pagal nuoroda i 6.3.3. Paviršinių nuotekų tvarkymo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. D1-193 (Žin., 2007, Nr. 42-1594);
paviršinės nuotekos – ant urbanizuotos teritorijos paviršiaus (išskyrus žemės ūkio naudmenas ir žaliuosius plotus) patenkantis kritulių ir kitoks (nuo teritorijų dangos ar transporto plovimo, laistymo ir pan.) vanduo, kurį teritorijos valdytojas nori arba privalo organizuotai (naudojant nuotekų tvarkymo sistemas) surinkti ir pašalinti į aplinką arba išleisti į kitiems asmenims priklausančias nuotekų tvarkymo sistemas (perduoti nuotekų tvarkytojui);

Daryciau isvada, kad jei tinkamai organizuoju nuoteku surinkima nuo kietu dangu ir stogo, tai nubeges vanduo nuo zolytes jau kaip ir ne mano beda (jei del skypo reljefo salygose nenurodyta keisti reljefa, irengti tersas, vandens surinkima ar pan. )

T:)