Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-11 17:19:59
matai kvartalo vystytojui kaip ir individualuas namo atveju galioja reikalavimai del pavirsinio vandens surinkimo. Pagal mano samprata tai turi buti organizuotas surinkimas nuo namu stogu (ta dar gal gali kvartalo vystitojas perleisti sklypo savininko rupesciui), bet ir nuo keliu - o tam jau reikia kazkur ji surinkti. O ir pridelis plane atrodo graziai naujakuriams :)

Man tik siaip idomu kokio prudo ar suliniu riektu pagal ejs politika tarkime net kukliam 6 aru sklypeliui jie jau riekia surinkineti nuo viso 6 aru ploto jei gruntas molis?

T:)

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vygjvduqtskzlc@tomas2...
On Mon, 11 Jul 2011 16:41:15 +0300, T:) <durniu@laivas.lt> wrote:

> Beje, kiek supratau is teisines analizes, tai nuoteku surinkimu turetu
> rupintis savivaldybe. Tai jei as irengiu nuoteku gaudykle nuo zolytes,
> kur jas man nuleisti jei nera miesto lietaus nuoteku?

Civilizuotame pasaulyje, jei nėra "miesto" lietaus nuotėkų sistemos,
gyvenamojo kvartalo vystytojas įrengia "vietinę" lietaus nuotekų surinkimo
sistemą su rezervuaru - prūdu. Pvz.:

http://1.bp.blogspot.com/_STI_q6CNo18/THYUSX-nTtI/AAAAAAAAChs/plf-BF606Lw/s1600/Neubaugebiet+Unna+Afferde+Verkauft.bmp

LP tą pasidarė savo sodyboje pats :)