Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-11 11:37:40
Manu Linas labai teisingai parase. O kiek pamenu is savo kukliu ziniu tai yra keli nuansai:
1. Projektavimo salygose buna nurodyta kaip turi buti tvarkomas lietaus vanduo.
2. Pagal reikalavimus be suderinto projekto negalima keisti sklypo aukscio, reljefo. Sklypo auksciai matomi topo nuotraukose (atrodo).

Mano nuomone, jei sklypo auksciai naturaliai skiriasi (ir jie nekeisti) ir tu specialiai nuo namo stogo ir takeliu nenukreipineji lietaus vandens i kaimyno sklypa, tai jau ne tavo bedos. Del sventos ramybes, pasiemi topo nuotrauka, projektavimo salygas su projektu ir nuleki i statybos inspekcija (skundus ji nagrineja) pas savo rajono inspektore. Paaiskinsi situacija ir gausi labiau kvalifikuota atsakyma/patarima. O ir jei butu tolimesnis gincas inspektore jau bus kazkiek girdejusi tavo situacija ir galesi remtis jos buvusia konsultacija.

T:)