Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-13 10:33:29
> Tipo sumoki 100k, sudedi rankutes ir lauki kol kada nors prives visas
> komunikacijas. Už 200m trasų bendrame koridoriuje kiek daugoka...

Cia tik vandentiekis? Pinigu butu - "vandenys" nemokamai paklotu, kad
atsirastu nauji abonentai. Paskaiciuokim kiek kainuoja:
Ekskavatorius iskasti/uzpilti - 500 litu
2 darbininkai - 100 litu
Slangas - 2,000 litu

> gatvę tiesti iš naujo. Na ir turingi gi mes...

Jeigu tai zvyrkelis tai nematau jokiu problemu. Asfalta lauzyti po
paklojimo 5 metus draudziama. Bet kaime daugeliu atveju visada rasi
metro plocio koridoriu, kad pakloti vandentieki su kanalizacija.

> aišku savavališkai.

Jeigu kam nepatinga tai gali pareikalauti, kad butu kaip turi buti

> Aha. Darom betkaip, o jei ką nors padarysim blogai - kada nors pataisysim.

Kaip suprojektuota taip ir privalai daryti

> kažkaip netikiu. Sakyk ką nori, bet turint galiojančią topo, retas
> inžinierius už suderintą TP paims daugiau 5-7k. Plius išpildomoji. Su
> visom smulkmenom laisvai telpam į 8k.

Tamsta taip skaiciuojate, o as skaiciuoju kitaip. Tamstos minetu 100,000
atveju pagal mano skaiciavimus, jeigu as pats pasiklociau vandentieki,
susitaupytu 97,000 is 100,000. Sakai daugoka is tamstos "vandenys" nori?
Gal ir imtu maziau, jeigu sugebetu efektyviau dirbti. Taigi moki uz kiek
padaro, o ne tiek kiek rezultatas vertas.