Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-13 12:58:50
> Vidai - del darbininku - jei moki juodais taip - bet jei juos darbini kaip darbuotojus tai iskaiciuok ir imokas sodrai, iskaiciuok gpm ir pan. Jei nori, kad darbininkai gautu 100 lt i rankas, kaip minimum tuertum tam skirti 150 lt.

Viskas teisingai. Tik as bandziau nenukrypti nuo Zagares zmoniu. Ten
visai kita visuomene, negu kuriai tamsta priklausai. Skirtingose
visuomenese yra skirtingos kainos, poreikiai, galimybes. Negali is ubago
reikalauti, kad sis finansuotu savo poreikius taip lyg turetu
Europietiskas pajamas.

> Beto, dadek ir savo "uzmokesti". Gerai jei skiri tam savo laisvalaiki, bet paprastai dirba zmones uz atlyginima :)
> Zvyras, sulinio ziedai, dangciai, sklendes ir kitas geris, kurio tu neskaiciuoji - idomi filosfija - ka tu turesi patieses slanga bet neirenges sklendes?

Man vandentiekyje projektuotojai taipogi priprojektavo visokiu suliniu.
Bet darbus atliko "vandenu" darbuotojas darbo laiku, idarbindamas savo
pavaldinius. I visokius "vandenu" reikalavimus mirtingiersiems numojo
ranka. Pavyzdziui viduryje lauko nerado savo pastatytos sklendes ir
"komisija" jos net neblombavo. Dabar gali ja atsukti ir pilti vandeni
kiek patinka. Visiems px. Klausiu kodel nepadarei vandens nuleidimo
sulinuko. Sako susirasi sklende, atsuksi ir viskas sueis i zeme...
Taigi Zagareje gyvena lygiai tokie patys zmones. Skirtumas tik tas, kad
ten pinigu neturi, o cia juos "pasidaro" su visokiomis licenzijomis ir
popieriais pagal Europos reikalavimus.

> Siaip jau jei darant paciam - vandens/kanalizacijos tinklas gatveje paklojimas apie 70 metru kainavo apie 12 klt. plius 1 klt popieriai.

As pas save klojau 200m vietine d160 kanalizacijos su 2 po 6m3 issemimio
duobemis ir septikais, samdydamas 2 darbininkus ir ekskavatoriu. Kainavo
su viskuo maziau kaip 10,000