Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-13 13:14:43
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message news:ivjq8q$iao$1@trimpas.omnitel.net...
> Viskas teisingai. Tik as bandziau nenukrypti nuo Zagares zmoniu. Ten
> visai kita visuomene, negu kuriai tamsta priklausai. Skirtingose
> visuomenese yra skirtingos kainos, poreikiai, galimybes.

Taip bet, tada gal apibrezkime salygas, kad skaiciuotumem vienodai A) dirba savo jegomis be atlyginimo iskaitant pagalbinius, B) samdome samdome pagalbinius juodai C) darome oficialiai (kad ir uz minimuma).

> Man vandentiekyje projektuotojai taipogi priprojektavo visokiu suliniu.
> Bet darbus atliko "vandenu" darbuotojas darbo laiku, idarbindamas savo
> pavaldinius. I visokius "vandenu" reikalavimus mirtingiersiems numojo
> ranka.

Bet sklendes juk irenge, suliniai kanalizacijos trasoje buvo irengti. O tu juos visai eliminuoji is samatos. Ir dar as skaiciuoju kaip turetu buti pagal reikalavimus, tu velgi rasai kaip "apejai ir sutaupei". Gerai kai darai sau ir savo sklype, o jei taip pasivavliatu magistraleje - nebus paskaui graudziu kalbu tipo neleidzia pasijungti, arba liepai jungtis nuo sulinio uz xx metru, kodel nenubega sudai, kodel vanduo uzsalo, kodel kelia paplove ir pan. O del to sklendes ir plombos - pats supranti, kad px jiems ta plomba. Kad nubaustu uz vagyste reikia irodyti kad prisijungiau, o priversti atsakyti uz plombu sauguma kaip elektrikai nelabai gaunasi - magistrale kelyje kaip ir nemano nuosavybe.

> As pas save klojau 200m vietine d160 kanalizacijos su 2 po 6m3 issemimio
> duobemis ir septikais, samdydamas 2 darbininkus ir ekskavatoriu. Kainavo
> su viskuo maziau kaip 10,000

Kiekvienam skirtingai gaunasi, priklauso nuo salygu, gruntu, kasimu gylio, kelio atstatymo reikia nereikia, suliniu skaiciaus, diametru ir pan. As skaitau, kad man nebrangiai gavosi 12 klt, keli kiti kalbinti norejo apie 25-30 klt. Beje pats nedirbau nieko. Gryna medziagu savikaina irgi skaiciavau - vykdytojas uzdirbo, bet saziningai tiek darbo prasme tiek atlygio dydzio prasme :)

T:)