Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-13 11:50:31
> Sutinku Vidai, kad kai kur kainos uzdidintos dirbtinai: papildomas popierizmas, i kaina iskaiciuotos dovaneles, kad butu gauti leidimais, dovaneles, kad butu laimetas konkursas ir pan.
>
> Bet jus darote ir keleta esminiu klaidu padetalizuokime jusu samata:
> Ekskavatorius - nezinau ju kainu, bet tarkime jei nuomotis po 90-100 lt/val (cia oficailus ikainis esantis rinkoje) ir darbo 2 darbo dienom - suma apie 1600 lt plius degalai sakykime apie 200 lt.
> [...]
Jeigu as buciau is "vandenu" tai lygiai taip pat pritempciau prie
100,000. Siuo atveju tempiu i kita puse.
Paminejau, kad jeigu klociau pats.
1. 2 darbininkai su kastuvais man atseitu 100 litu. Jiems tektu lyginti
transejos dugna, issukti slanga ir uzpilti tiek, kad ekskavatorius
nesulauzytu.
2. Man 200 m ekskavatorius kasa ir uzpila per nepilna diena. 90
litu/valandai mokejau burbulo metu. Praeita rudeni mokejau 70, o pries
menesi 80 litu/valandai. Taigi 80x6=500 litu

Kadangi sakau, kad pritempiau i kita puse tai sklendes neskaiciavau, nes
tai jau pajungimas. Sklende kainuoja 600 litu. Jokiu problemu su ja
persmeigti slanga. Darbininkams su kastuvais to daryti neduociau, nes
pats kazka daryciau.

Kaina dideja nuo to momento kai atsiranda poreikis licenzijai, nes be
jos "vandenims" nepriduosi.