Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-11 18:11:44
Bet pagal tavo logika, jei buvo 6 arai ir nebuvo peleks t.y. susitvarkydavo infiltracija savaime. Uzdengus 3 arus stogu ir nuo to stogo padarius surinkima,  likusiems 3 aram papildomo krituliu kiekio kaip ir neatsiranda, t.y. toliau naturaliai susitvarko su infiltracija. Tai ko is manes dar galinoreti kaimynas?

Del atviru vandens telkiniu - for fun kiek ju mieste yra? :) kiek cia km reikes zemiu nustumdyti? Nenubaus manes kartais "zalieji" uz krastovauzdzio sudarkyma ar pan. Ir kaip nuvesti i ta vandens telkini jie aplinkui kiti sklypai, kaip as per juos kasiu griovi?

Vienu zodziu, namas stovi pagal projekta, kas buvo suprojektuota tas yra. Toliau jei kas nori kazkokios kompnesacijos del balutes, gali skustis ir duoti i teisma. Tik nezinau ka reiktu skusti ar mane uz nuo zolesnubegusi vandeniuka, ar savivaldybe kad neirenge lietaus kanalizacijos, ar auksciausiai ministerijai uz bloga ora.

Beje, ejs, jei jau kazkas labai pergyvena del uzliejimo, kiek maciau yra atskiras str'as tokiems. Ten kaip tik destoma kaip isvengti uzliejimo. Tad jei uzliejo, gal pats netinkamai pasistatei nama, neirenges str'e numatytu apsaugu nuo uzleijimo?

T:)