Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-11 17:42:25
tai zinoma, kad ne siaip sau daromas, bet imkime situacija kuria tikria geriau zinau.
Buvo zemes ukio zeme, sodai, dirbama zeme ir pan. dirbama kolukio. Miestas pleciasi ir gabalas sios zemes priskiriama miestui ir mietas suprojektuoja individualiu gyvenamuju namu kvartala. Sklypai isdalinami (dalis ex savininkams atstatant nuosavybe, kitiems kaip kompensacijos, kiti isiperka ir pan.). Kiekvienas projektuojasi statybas gyvenamajam namui. Nieko nera nurodyta projektavimo salygose ar projektuose apie pavirsiniu nuoteku surinkima ar barjeru statyma pagal sklypo nuolydzius. Sklypu altitudes suzymetos. Lietaus kanalizacijos nera - tai ka man dabar daryti, eiti i savivaldybe ir prasyti, kad peteiktu projektus ir jei jie ten nusibraze planuose lietaus nuotekas jas irengti savo lesomis? O jei dar nesuprojektave?

T:)