Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-12 11:37:17
On 07/12/2011 11:35 AM, T:) wrote:
> kazkokie visi cia tokie jautrus, kai suda stumdo zarnose tai viskas ok, vostik tas sudas iskrenta ant zemes tai jau nuodas baisuminis :) O siaip jau yra mikrobiologinio uzterstumo turimai ir jais ir reiktu vadovautis svarus vanduo, maudytis galima ar ne. Jie jau taip itariai ziureti, tai ir upese maudytis negalima (nes miestai nuotekas isleidzia i upes), ka jau kalbeti apie baltijos jura i kuria ne tik is upiu sudai suteka, bet dar ir kiekvienas poilsiautojas priverstas pri... (gerai, kad dar nuo tilto to nedaro) :) Is esmes papludimiu tyrimai tai tik ir patvirtina, nes daugumoje vietu uzterstumas buna virsyjamas. Bet zmones maudosi.

tu gal neisiskaitei apie ka cia. buitine ir visa kita chemija kuria
supili i kanalizoka praktiskai nepakitusi isteka su tuo 'svariu'
vandeniu. jos bakterijos nevalgo. atvirksciai - chemija galabija tas
bakterijas. itariu supyles bonke domestos i tulika eitum is naujo
pakurinet to traidenio. ir tai IMHO ne tas pats kas shudas prude.