Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-13 12:01:43
Vidai - del darbininku - jei moki juodais taip - bet jei juos darbini kaip darbuotojus tai iskaiciuok ir imokas sodrai, iskaiciuok gpm ir pan. Jei nori, kad darbininkai gautu 100 lt i rankas, kaip minimum tuertum tam skirti 150 lt.
Beto, dadek ir savo "uzmokesti". Gerai jei skiri tam savo laisvalaiki, bet paprastai dirba zmones uz atlyginima :)
Zvyras, sulinio ziedai, dangciai, sklendes ir kitas geris, kurio tu neskaiciuoji - idomi filosfija - ka tu turesi patieses slanga bet neirenges sklendes?
Siaip jau jei darant paciam - vandens/kanalizacijos tinklas gatveje paklojimas apie 70 metru kainavo apie 12 klt. plius 1 klt popieriai.

T:)