Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-12 10:13:11
Va cia ir man labai idomus klausimas pasidare. Kaip suprantu ejs susiduria su tuo dazniau ir gal ismano skaiciavimus. Tai va butu idomu kaip jis paskaiciuotu kokio bortelio, ar kiek surinkti krituliu turiu nuo zalios vejos. Pradiniai duomenys pvz neuzstatyto sklypo dalis 500 kv.m sklypas. Sklypas kvadratas, nuolydis nezymus i viena puse. Regionas Kaunas.
Kokiu dar duomenu reikia?

T:)