Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: ejs
Data: 2011-07-11 16:12:10
2011.07.11 15:58, Linas Petkevičius rašė:
> Kuo jis argumentuos? Nurodytu STR'u? Visos nuotekos, kurios galejo
> atsirasti del ukines veiklos sutvarkytos.

jei dalis nuotekų netvarkomos, tai jau tavo problema.
Į fekalinę kanalizacija išleidi visas nuotekas, o ne tik iš klozeto?

 > Bandys irodyti, kad statydamas
> nama turejau sutvarkyt ir drenaza kitoje sklypo dalyje, kuri yra uz
> keliu simtu metru, net uz servitutinio keliuko kuriuo jis vazineja į
> savo sklypa ir ten vanduo pas ji nuteka naturaliai dar nuo praeito
> tukstantmecio?

Kaip ir minėjau, niekas nereikalauja tvarkyti paviršinių nuotekų ž.ū.
paskirties sklype. Bet kai pakeiti sklypo tikslinę naudojimo paskirtį,
galioja kiek kitokie reikalavimai. Jei yra serviturinis keliukas,
servituto sutartyje reikėjo įrašyti kad naudos gavėjas privalo
užtikrinti keliuko eksploataciją. Kai vanduo jam tą keliuką išplaus
naf... - tu juk jo nenorėsi taisyti?

 > Veliava jam i rankas ir tegu parodo, kur mano projekto
> vandens tiekimo ir nuoteku shalinimo dalyje tai nurodyta.

Ne, tu turėsi aiškintis kodėl tavo projekte to nėra.

--
ejs