Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-12 13:09:05
Pvirsines nuotekos prasau duoti man tikslu ju apibrezima - ir tada paziurim ar nemunas nepatenka i sia savoka :)
Bet kuriuo atveju, pagal dabartinius sutinkamus formalavimus kas yra pavirsines nuotekos galima drasiai pritempti kad nemuno potvyniu metu issiliejes vanduo yra pavirsines nuotekos. Is to galima teigti, jei bus uzlietas tavo skypas ir zemesnis kaimyno, tai kaimynas gales kreiptis i tave del nuostoliu atlyginimo. :))

T:)