Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-11 15:08:32
e, o kaip del reikalavimo, kad be projekto negalima keisti sklypo aukscio? Buvo dalyje sklypo nuolydis, toki ir palikau. Nuo nauju pastatu ir grindiniu nuotekas surenko. Ko dar is manes gali noreti? Lengva kalbeti pvz kai sklypas yra 6 arai, o jei imkime pvz po 50 aru sklypus (ar dar didesnius pvz sodybas po kelis ha), kiek ir kokiu sulinuku reikes jei nera drenazo? Juk kaimynas irgi gali buti nepatenkintas?

T:)