Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-11 15:48:17
Imho persistengi, nes jei imti pavirsiniu nuotek tavrkymo reglamenta jis sako:
3. Šio Reglamento nuostatos taikomos visiems asmenims, valdantiems (naudojantiems) teritorijas, ant kurių susidaro arba gali susidaryti paviršinės nuotekos, rengiantiems tokių teritorijų planavimo dokumentus, statybos (statinių) projektus, projektuojantiems paviršinių nuotekų tvarkymo sistemas, planuojantiems išleisti arba išleidžiantiems paviršines nuotekas į aplinką arba kitiems asmenims priklausančias nuotekų tvarkymo sistemas, taip pat institucijoms, reguliuojančioms ir kontroliuojančioms paviršinių nuotekų tvarkymą.

Atkreipk dmesi i formuluote "teritorijas, ant kuriu susidaro arba gali susidaryti pavirsines nuotekos". Tai jei imti kad lietus ant zolytes be isimties yra pavirsines nuotekos, tai jos visada susidaro ir Lietuvoje nesugalvoju atvejo kai jos negaletu susidaryti :)
Toliau tekste velgi akcentuojamasi i vykdant ukine veikla.

T:)