Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-12 11:42:25
Kad kazka kazkur nuvesti is palaidos balos pries tai reikia surinkti. Toliau jau galima spresti ka daryti, saneliuoti pas save, nuleisti i drenaza ar i dar bala zino kur.

Apie infiltravimasi - taip tai teorija, skirtinigi gruntai skairtingai infiltruoja ir pan. Bet dabar gal gryztame prie praktikos - ar kam statant gyvenamaji nama (vienbuti-dvibuti) buvo irasytos salygos del lietaus vandens surinkimo nuo sklypo priklausimai nuo grunto, ar kas skaiciavo, dare projektus pagal tai koks gruntas, kiek sugeria ir pan. ir tai neapsiribojo vandeniu nuo kietu dangu?
Pvz pa smene nuo kietu dangu 100 proc yra surenkamas. Bet nuo zoles palikta gamtos valiai. Tai kas pas mane nesuprojektuota, gal kas galetu paskaiciuoti ir pasakyti kiek gi to vandnes susidaro, kokio bortelio reikia jei plotas 500 kv. m. gruntas molingas.

T:)