Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-11 17:56:01
Cia siek tiek placiau, nes analogiskos situacijos manau yra visoje lt, bent jau kaune, panevezyje taip tikrai yra. Kiek suprantu kitur irgi labai panasi situacija.
Beje, kam idomu kai buvo atlikinejama studija del teisinio reglamentavimo pavirsiniu nuoteku - tai paaiskejo, kad dauguma savivaldybiu nera visai arba tik dalinai inventorizuoti lietaus nuoteku tinklai. Atitinkamai dauguma ju nera registruoti ir registru centre, kai kurie pripazinti beseimininkiais. NA vienu zodziu bezpredelas :)

T:)

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vygl72b3tskzlc@tomas2...
On Mon, 11 Jul 2011 17:45:04 +0300, T:) <durniu@laivas.lt> wrote:

> tai zinoma, kad ne siaip sau daromas, bet imkime situacija kuria tikria
> geriau zinau.
> Buvo zemes ukio zeme, sodai, dirbama zeme ir pan. dirbama kolukio.
> Miestas pleciasi ir gabalas sios zemes priskiriama miestui ir mietas
> suprojektuoja individualiu gyvenamuju namu kvartala. Sklypai isdalinami
> (dalis ex savininkams atstatant nuosavybe, kitiems kaip kompensacijos,
> kiti isiperka ir pan.). Kiekvienas projektuojasi statybas gyvenamajam
> namui. Nieko nera nurodyta projektavimo salygose ar projektuose apie
> [...]

Tai yra elementari savivaldos "organų" nekompetencija.
Apie Kauną ko gero šneki? Pastaraisiais metais Kaune priplanuota
tūkstančiai žemės sklypų be komunikacijų ir net be vilties, kad jos kada
nors atsiras ;)