Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-12 12:27:04
"ejs"  wrote in message news:ivh3j2$m31$1@trimpas.omnitel.net...

>nu kad ne. AM bent jau taip mano. Dar ir kažkokios apsaugos zonos
>nustatytos natūralaus vandens telkiniams.

Aha - lietaus vanduo, tekantis nuo kitame sklypo gale esancio kalniuko - jau
nenaturalus. Vat su tokiu argumentu kita puse tegu ir eina į teismus. Kad ne
telkinys - ash ir nesiginciju.

>Priklauso nuo užsispyrimo ir padarytos žalos dydžio.

T.y. tavo nuomone laimetum bet koki ieskini, jei tik uzsispirtum ir butu
didele zala?

>O kurmis būtų atleistas nuo atsakomybės dėl mažareikšmiškumo.

Isitikines? O gal jis mano geotermos slanga pazeide? O veja kai
pasidarysiu - zinai kiek jos sutvarkymas kainuoja?  O be to ir ne vien tik
kurmis - koloradas, bites, uodai, erkes - viskas pa smane patenka ish
kaimyno sklypo - nesiteleportuoja gi. Tad jei sumastytu kreiptis del
nuoteku - pagrindas priesiskiniui ne ka maziau rimtas.