Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: ejs
Data: 2011-07-13 09:33:09
2011.07.13 08:59, Vidas Makauskas rašė:

> Darai didele paslapti?

nu ne.
Tipo sumoki 100k, sudedi rankutes ir lauki kol kada nors prives visas
komunikacijas. Už 200m trasų bendrame koridoriuje kiek daugoka...

> Pries 2 metus, gali buti ir toje pacioje zagareje, derinau tinklus po
> gatvemis. Liesti negalimna buvo tik istorinio gatves grindinio.

gatvę tiesti iš naujo. Na ir turingi gi mes...

> Savavaliskai ar su musu valdzios sprendimu?

aišku savavališkai.

>  O norus atima
> tie, kurie situos invalidus vercia begti maratona, reikalaudami sukisti
> kelis kartus daugiau pinigu uz popierius, kurie ZALINGI, nes tenka del
> to zmonems gerti vandeni i kuri visi aplinkui sika.

Aha. Darom betkaip, o jei ką nors padarysim blogai - kada nors pataisysim.

> Vilniaus rajone, Kuprioniskese, nutiese vandentieki uz ES lesas.
> Pasijungimas - 3,000 litu. Mes tieseme 350 metru d100 atkarpa uz 50,000.
> Man gavosi 12,500. Nuo sios atkarpos dar nutiesiau 200m d50 uz 20,000
> per visa sklypa, kad ateityje netureciau problemu. Puse nupirko
> kaimynas. Jeigu pats samdyciau tai sumokeciau 5,000. Darbo 2 dienom, o
> popieriu - 2 menesiams. Taigi mano atveju is 20,000 sumos man popieriai
> kainavo 15,000.

kažkaip netikiu. Sakyk ką nori, bet turint galiojančią topo, retas
inžinierius už suderintą TP paims daugiau 5-7k. Plius išpildomoji. Su
visom smulkmenom laisvai telpam į 8k.

--
ejs