Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: ejs
Data: 2011-07-12 11:49:58
2011.07.12 11:45, T:) rašė:
> Kad kazka kazkur nuvesti is palaidos balos pries tai reikia surinkti.
> Toliau jau galima spresti ka daryti, saneliuoti pas save, nuleisti i
> drenaza ar i dar bala zino kur.

surinkti nebūtina. Jei gali drenuoti vietoje - kam rinkti?
Jei gali pašalinti leidžiamais  būdais - kam drenuoti?

> Apie infiltravimasi - taip tai teorija, skirtinigi gruntai
> skairtingai infiltruoja ir pan. Bet dabar gal gryztame prie praktikos
> - ar kam statant gyvenamaji nama (vienbuti-dvibuti) buvo irasytos
> salygos del lietaus vandens surinkimo nuo sklypo priklausimai nuo
> grunto, ar kas skaiciavo, dare projektus pagal tai koks gruntas, kiek
> sugeria ir pan. ir tai neapsiribojo vandeniu nuo kietu dangu?

tokias sąlygas išrašyti beprasmiška, nes STR'as reikalauja sutvarkyti
paviršines nuotekas. Projektas turi atitikti galiojančius STR'us.

> Pvz pasmene nuo kietu dangu 100 proc yra surenkamas. Bet nuo zoles palikta
> gamtos valiai. Tai kas pas mane nesuprojektuota, gal kas galetu
> paskaiciuoti ir pasakyti kiek gi to vandnes susidaro, kokio bortelio
> reikia jei plotas 500 kv. m. gruntas molingas.

skaičiuoja projektuotojai.
Į mane nežiūrėk, aš iki vasario mėn užrištas ;)

--
ejs